Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. április 27., hétfő

Well, szombaton laza poharazgatás Lacival, majd Atival a Fanyűvőben, majd át Manka barátnőjéhez/szomszédomhoz, Andihoz, némi padlizsánkrémes piritós meg további borok arcba tolása, beszélgetés, majd haza. Néztem mostanában filmeket:
Meztelen dobos (The Rocker), jobb volt, mint vártam, olyan Apatow-féle szintű dolog, határozottan szükséges előfeltétel a megtekintéséhez Rainn Wilson (Office, 6fu) kedvelése, mert ő azért egy fura figura. (A barátnőim nagy része biztos sikítana ettől a filmtől.) Én jól szórakoztam rajta, vicces, a szereposztása külön szót érdemel, vannak itt 30 Rock-ból, Office-ból, Apatowéktől ismerős szereplők. Na jó, azért annyira nem hagyott nagy nyomot, max. egyszer nézős. Megvolt a Wolverine, nem haltam be tőle a gyönyörtől, bár Hugh & Liev párosa azért szemet gyönyörködtető. Aztán még megtekintettem a Spiritet, az már határozottan a bugyuta kategória, bár Gabiel Macht cuki, de kevés. Samuel meg Scarlett meg helyezést kaptak a "mennyiért korpásodik a hajam?" versenyben. Dobogóst.

Nincsenek megjegyzések: