Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. április 2., csütörtök

Húh, asszem beteg leszek. Egész nap tüsszögtem, most meg kezdek szédülni, meg kába lenni. :( A mai esti sörözésnek mindenesetre biztosan lőttek. Never mind. Az utóbbi napokban kezdek ráérezni a fészbúk ízére, de az igazi kattanás a moly. Jó, hogy végre jó idő van, tegnap este függönyt mostam, főztem finomat, mindezt nyitott ablaknál, remek volt. Minden hajnalban harsány madárdalra ébredek, csukott ablakon keresztül. Szeretek ott lakni. Nem szeretném elveszteni a munkám, így a lehetőséget, hogy ott lakhassak. (Bár a szemközti lakásban még mindig megvan az a kis kutya, amely tavaly is egész nyáron valami idegtépő hangon ugatott. Télen nem hallottam. Majd újra meg kell szokni.) Vasárnap jól elfelejtettem az óraállítást, így benéztem a szokásos buszt szülőkhöz, de aztán csak hazajutottam. Jó volt velük, játszottunk sokat (be kell szereznem egy Cluedót), pihentem, olvastam, bár nem a teraszon macskát simogatva a napsütésben, mert annyira jó idő még nem volt (bezzeg másnap). Kedden NagyÁ, aztán Hintaló Kiével, Pannival, Rékával meg Mátéval. Most annyira nem volt átütő, de ilyen is kell. Várom már a hétvégét, pedig még csak másfél napja dolgozom. :( Á beteg leszek, nincs agyam most izgiket írni, be is fejezem.

1 megjegyzés:

katze írta...

dobj be egy felest, hátha meggyógyít :D