Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. április 22., kedd

Nos kedves olvasók, örömmel jelentem, hogy nagyon úgy fest shopgirl feladja megszokott single életmódját, de azért remélem nem lesz pöcsa sem sosem. Sokat nem szeretnék erről cikkezni, mert private, meg nem ide való. A szerencsés egyébként a korábban sokat emlegetett eltűnt fiatalember. No mostmár nincsen eltűnve.
A múlt hét eseményei nem voltak különösebben izgalmasak egyébként. Pont amennyire rettegtem előre, hogy milyen zsúfolt hetem lesz, annyira lett nyugis és otthonülős.
Szerdán voltam íriszdiagnosztikán, ahol igazából megint csak az ivási szokásaim voltak a napirenden. Nem örülök. Kérdezgetett dokibá egy csomót, ami eddig nem volt szokása, és kifejtette a véleményét, miszerint lehet, hogy tudat alatt a keresztapám hagyatékát viszem tovább, és lehet, hogy komolyabb segítségen kellene gondolkoznom. Nem örülök.
Szombaton nagyszerű óránk volt KisÁval, végig asszociációs játékokat játszottunk, nagyon érdekes válaszok jöttek ki, rengeteget röhögtünk. Nagyon élvezem, hogy ilyenekben vehetek részt. Utána este lementünk a ZP-be Colorstarra, ahol szívtunk egy jót a belépéssel, mert már 200 ft a beugró, és persze nem volt elég aprónk, másrészt megállapítottuk, hogy borzasztó öregek vagyunk. (na igen, már el is feledtem, hogy péntek-szombat tininap a zpben).
Vasárnap megintcsak kidobott az ágy fél hétkor, képtelen vagyok felfogni miért. Viszont ez remek alkalomnak tűnt, hogy megadjam az újabb esélyt az Éjfél a jó és a rossz kertjébennek, amit egyszer 1000 éve láttunk moziban, és nagyon szenvedtem tőle, mert marha unalmasnak tartottam, meg egy egész napos borítékolás (boldog békeidők: diákmunka!) után sikerült erre beülni egyébként Lujzival, meg a közös exünkkel. No mostmár határozottan jobban élveztem a filmet, meg értem is, bár kevésbé unalmas nem lett, viszont azóta már imádom Kevin Spaceyt, és hát Jude Law mint drogos hímringyó egyszerűen zseniális castingost sejtet. De hová tűnt azóta Eastwood papa lánya? Nagyon tetszetős kis nő.
Estefelé lementünk sörözni Mankával meg a pasijával, meg két régi kollégával sörözni a Corvinhoz, hatalmasakat röhögtünk, nagyon jól éreztem magam, azán átmentünk a zpbe Kowalskyra. Adtam neki egy esélyt, de nekem ez eléggé langyos állóvíz zene. Nem mozgatott meg különösebben, teljesen az a benyomásom róla, mintha magyar filmbetétdalokat hallanék. De azért persze élveztem az ottlétet, meg az atmoszférát, meg a fiatalokésboldogokvagyunk érzést. (no persze ez már egész más korosztály volt, mint előző nap)
Tegnap kész lett a holdkő gyűrűm, amibe rakattam új követ, és jelentem, gyönyörű. Nagyon boldog vagyok tőle. Itt szeretném megnyitni a boltajánló rovatot, mert például a Moonstone nevű ékszerüzlet (remélem jól emlékszem a nevére) nagy kedvencem, és mindenkinek csak ajánlani tudom. Kettő is van, az egyik a Deák meg az Astoria között abban a belső udvarban, ahol a csokoládézó is van, amit meg Kie ajánlott, a másik (én ezt szeretem jobban) az Oktogontól a Király u. fele a jobb oldalon elvindulva a második kapualj, a non-stop zöldséges után. Nagyon készséges a csaj, emlékszik rám fél-egy év elteltével is, és nagyon korrekt a készlet, meg a hozzáállás.
Munka után megbeszéltünk a csajokkal egy találkozót, mert már hiáynoltuk egymást, és ki is választottam egy helyet az origo nagyszerű összeállításából (http://origo.hu/programajanlo/20080419-itt-a-nyari-kocsma-szezon-corvinteto-fecske-jegkert-arter-jelen.html), az Apacukát a Horánszky utcában, ami egyszerűen nagyszerű. Nekem legalábbis nagyon tetszett a hangulat, a berendezés. És a társaság is nagyszerű volt, először Kie futott be, aztán Réka, Endi, és végül Panni kézenfogva egy fiúval, ami nagyjából akkora szenzáció, mint az én állapotváltozásom. Nagyon sokat röhögtünk, nagyon jó este volt, és mikor elkezdett esni az eső, annyira jó illat lett. Kicsit el vagyok ragadtatva mostanában...

Nincsenek megjegyzések: