Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. április 6., vasárnap

Hát, ha lett is volna pasim, ezután a regeli után biztos nincs. A kreativitást is érdemes ésszerű határok között tartani, mert a tegnap esti maradék tészta, amit megpróbáltam felturbózni egy tojással, meg némi sajttal, nem tudom, állagra, vagy ízre volt -e undibb.
Kis buddhát megnézvén egyre bizonyosabb lettem abban, hogy ennek a filmnek a képei a Bravo filmképregényből égtek bele a retinámba. Jaj. Bravo-addict voltam, vagy mi? Emlékszem, anyám megtiltotta a Bravo vásárlást, bejelentvén, hogy aztán nem kapok többet zsebpénzt /bár emlékeim szerint sosem volt hivatalos zsebpénzem/, utána a barátnőknél tároltam a megvásárolt szennyirodalmat. De most úgy megnézném, hogy tényleg benne volt A kis buddha a bravo magazin filmképregényébe??? Mégis hogy? Kati, Eszter! Megvannak még a régi bravóim?

Nincsenek megjegyzések: