Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2013. június 17., hétfő

MM

Nem tudom, melyik volt az első film, amit ezzel a fura fejű pasival láttam. Talán a Prágai történet, talán az Esküvő után, de a legvalószínűbb, hogy a Dina vagyok. Mindenesetre eléggé kedvelem őt, mostanában leginkább Hannibal Lecterként látom, és bár még mindig nem vagyok meggyőződve róla, hogy a Hannibal egy jó sorozat, Mads Mikkelsenen mindenesetre nem múlik, mert ő csodás színész. Régóta készülök egy összeállítással a tiszteletére: Mads Mikkelsen arcai, a filmjei, amit láttam, egy egy rövid ajánlóval, a filmek készítése szerinti időrendben: 

Gengszterek fogadója - imádom ezt a filmet, egy korai filmje, zseniáis színészekkel, nagyon viccces

Dina vagyok - Emlékeim szerint tetszett, bár Madsnak nincs sok szerepe benne.
Wilbur öngyilkos akar lenni - Emlékszem, évek teltek el, mikor más ismertem ennek a filmnek a vímét, de azt hittem, valami művészieskedő, deprimáló szar, és sokáig nem néztem meg. Aztán egy szívemnek nagyon kedves film lett, és közös gyögyszeme. Inenntől tart Jamie Sives iránti örök és olthatalan szerelmem. :)


Zöld hentesek - csodák csodája: ez is. Fekete humorú cucc, újra kéne nézni.
Artúr király - botrányszar film, Madsunk talán első kurválkodása Hollywoodban. Egyébként meg ugye kit érdekel Mads vagy bárki, ha Ray Stevenson feszít mellette, akit még Jamie Sivesnál is jobban...




Ádám almái - Kai Proctor ás Hannibal. :) Kitaláljátok, kinek a filmje, ugye? . Jó film, Zöld hentesekkel nagyon egyszerre láttam, nagyon hasonló volt valamilyen módon nekem a kettő. 
Esküvő után, nagyon nem emlékszem, talán tetszett, valami dráma.
Prágai történet: nagyon nem emlékszem, az Esküvő utánnal nagyon közel láttam, valami dráma. A Prágai utazásra készülve úgyis van apropója, hogy újranézzem.

Na fogadjunk, erre már nem is emlékeztetek, hogy Bond főgonosz is volt!
 
Valhalla Rising - Nicholas Winding Refn Drive előtti filmje. Elszállt, művészieskedő lassú szar. Vikingekről szól. Ebben is volt egy nagyon picit Jamie.
A titánok harca - hollywoodi kurválkodás. Másrészt meg nem pont úgy néz ki, mint az eggyel fentebbi képen? Mondjuk ebben a filmben nagyon sokan kurválkodtak. Végülis, annyira szar nem is volt, mint az Immortals, ha ez dícséret.

Aztán A három testőrben gonoszkodott, habkönnyű kis film, de én nagyon kedvelem, szórakoztató. Na persze ebben is inkább Ray Stevensont nézem.
Egy veszedelmes viszony - kicsit hiteltelen a kettősük a világszép Alicia Vikanderrel, de egyébként egész jó film.

A vadászat - erről a közelmúltban írtam, nagyon tetszett, folyamatos gondolkodásra késztető film, hatalmas empátia-edzés. Mads nagyon jó benne.
És végül: Hannibal.

Nincsenek megjegyzések: