Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2013. június 10., hétfő

Hát ilyenem sem volt még: sebészeti lelet: "Bár érdemi dislocatio nem látható, a körömperc baisán traumás eltérés valószínű." 

Na hát azért megkönnyebbülés, hogy nem gipszeltek, meg semmi. Kenegessem, a köröm majd leválik, de majd nő a helyére új, nyugodjak meg. Megcsúsztam a hétvégén, idióta baleset, nagylábujj.* Bár azért reméltem, hogy nem lesz gipszelve, tekintve, hogy azért még vígan - na jó, kényszeredett mosollyal - járkáltam már két napja ezzel.

* Nem, nem voltam részeg. Csak csöppet pánikban, és figyelmetlen. 

Poszttrauma rulez. Mennyire felőröl a folyamatos fájdalom, én nem is tudom, Lúj hogy bírja már több, mint fél éve. Másnap éjszakára szűkölő nyüszítő kiskutya voltam. Ehhez képest cataflan nélkül végignyomtam a napot.

Az üzenet persze egyértelmű: lassítsak, tegyem már fel a lábam egy hétre legalább.

Nincsenek megjegyzések: