Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2013. május 26., vasárnap

Szóval az úgy volt, hogy mindig is szerettem már magamnak fenntartani néhány otthonülős estét is, amikor egyedül vagyok, merengek, teszek-veszek, mosok, nézem a hülye kis sorozataimat, stb. Úgy gondoltam, hogy kell nekem idő, hogy kipihenjem az embereket. Aztán a közelmúltban rájöttem, hogy ezt én perpill nem engedhetem meg magamnak. És elhatároztam, hogy változtatok, és nem ülök annyit otthon, mint szeretnék, nem fogok ehhez ragaszkodni. És tök jól átálltam: a héten minden este voltam valahol, a hétfő kivételével, de akkor jöttem vissza a családtól, majdnem három nap után, és az is jó volt, nem olyan, mint amilyennek szoktam csinálni magamnak, hanem erővel kényszerítettem magam a pihenésre, no persze ebben egy jó könyv is a segítségemre volt. És ezekután ma is mindjárt elmegyek itthonról, pedig ezt már nem lenne kötelező, este meg elegyünk a tegnapi balettre újra, másik három emberrel. Szóval pörgök ezerrel, de ez most nekem jó.

Nincsenek megjegyzések: