Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2013. május 23., csütörtök

Imádok új zenéket felfedezni, nagy élmény, amikor hallok egy olyan számot, amit sosem hallottam korábban, és elsőre magával ragad. Mikor úgy adódik, megszerzem a friss havi indie rock playlistet, és abból szemezgetek, ha egy szám megtetszik, rákeresek az előadóra, és megszerzem, meghallgatom az albumát is. Most épp a Cloud Cult az egyik új szerzemény, hát első hallásra szerelem. Meg nézzétek meg ezt az albumborítót:



















Meg ilyen számcímek, mit a „Szerelem és a termodinamika első törvénye”. Hát csodálkoztok? A playlisten egyébként a Sleepwalkerrel fogtak meg, ami első hallásra csak zeneileg, másodikra már szövegileg is megvett kilóra.


Azért jó utazni, mert utazás közben csodák történnek.


Rómára készülve az index római fórumából készültem tuti tippekkel, mert az utikönyvekből elég infót sosem lehet megtudni. Hova kell beülni, hogy kell ide-oda olcsón, gyorsan bejutni, milyen fagyit hol kell enni. No most pont egy kedves fórumtárs ajánlására ültünk a szárd étteremben (amit valamiért egyébként szörnyű nehezen találtunk meg, még a tourinfót is megkérdeztük (!), mikor egyszercsak pont a mellettünk lévő asztalhoz telepedett le egyedül egy nő. Réka egy idő után a szemével jelezte, hogy magyar felirat van a cigijén, neki ugye egyértelmű volt, hogy mi magyarok vagyunk, mert beszélgettünk, de mi csak ebből jöttünk rá, hogy valószínűleg ő is. Még sok időbe telt, míg végül szóbaelegyedtünk, erre nem kiderült, hogy épp ő az, akinek az ajánlására ott ülünk?


Krakkóval kapcsolatban több kisebb-nagyobb csoda is volt. Ugye azt már meséltem, hogy épp egy nappal Krakkó előtt jöttünk haza Hegyaljáról, és a vonaton egy olyan csávóval ültünk egy kabinban, akinek Krakkóban épp abban az utcában vállalkozása, ahol az én szállásom volt foglalva? A legnagyobb csoda persze mindenképpen az volt, hogy láttam Gerőt, régi vasutas ifitársamat, már papként. Ugyan nem vett észre, és nem akartam zavarni, mert épp egy csoportot vezetett, de nekem ez is elég volt, és nagyon nagy öröm így távolról is. Az meg már csak a hab volt a tortán, hogy két fiatal angol srác szobatársammal szóbaelegyedve kiderült, hogy a Trill Collinsnak mind nagy rajongói vagyunk, ez részükről kevésbé volt meglepő, tekintve, hogy az ő városukból származtak, de hogy én, harmincas magyar nőci hogy ismerhetem őket, az megdöbbentette a srácokat. :)

Nincsenek megjegyzések: