Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2013. május 25., szombat

Az istentestű Benedict, és egyéb alélnivalók

Kulturális élmények: megvolt a Start Trek 3D-ben, elég jó, bár a történet kicsit bugyutácska, néhol foghíjas/logikátlan, a színészek remekek, a látvány elképesztő, ez volt az első 3D filmem, amin igazán éreztem a térhatás előnyeit.
Lássuk be, ami szép, az szép:
















Aztán Kie, aztán Erkel. 
Öt tánc, amiből egyet már láttam, mert eleme volt a Pas de troisnak, a legjobb eleme. Ez nem három darab volt, hanem öt, amiből 4 zseniális volt, mind másképp. Azonnal néztem volna újra. Azért, hogy a balett tud ríkatni is, meg kacagtatni is, még nekem is meglepetés volt. Ma volt a premier, a napokban újra elmegyek, egész biztos, és mindenkit erre bíztatok. Ezt nem lehet kihagyni. Ahogy az előadások utáni és közti baráti beszélgetéseket sem, rettentő sokat adtak. Sokat adtok, lányok!

Nincsenek megjegyzések: