Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2011. február 26., szombat

Székely Lajos for prezident

Szóval az úgy volt, hogy rátaláltam egy pár hónapja a Louie-ra, és ledaráltam, és nagyon megszerettem, várom, lesz -e második évad, és közben megtaláltam a Lucky Louie-t, amiről már hallottam régen, jóval azelőtt, hogy tudtam volna, ki az a Louis C.K., de egy percet sem láttam belőle azelőtt. Lajosunk talán első próbálkozása a szitkomok világába igazi különlegesség, élő közönség előtt felvett show, ami elég vicces pillanatokat tud okozni. Már ebben is együtt dolgozik a nagyszerű, általam szintén nagyon kedvelt Pamela Adlon-nal, aki később a Louie-ban is feltűnik -producere és szereplője is -, amellett jó ideje a Kaliforgia stábját is erősíti. Lajosunk pedig többek között még a nagyszerű Parks & Recreation c. - érthetetlenül kevés visszhangot kiváltó - sorozatban tűnt még fel hosszabban. Szeretem.

Nincsenek megjegyzések: