Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2011. február 1., kedd

Ja, egyébként nagyon jól vagyok, köszönöm. :) Megvolt az első absztinens hónap botlás nélkül, sokat gondolkozom, mantrázok, haladok, kisebb-nagyobb tervek, stb.

A fotóblogproblémám még mindig nem oldódott meg, szóval ajánlhatnátok, mert nem tudom, hova menjek? Egyik se jó.

Viszont azt is el kell mondanom, hogy megint kurvajó élményem volt a UPC-vel. Nekem eddig csak pozitív élményem volt velük, a sok panasz között ezt is írja már le valaki, nem? Gyorsak, rendesek, az ügyfélszolgálaton ugyan várni kellet, míg felvették, de nem volt vészes, meg nyilván mondta is az automata, hogy mennyit kell várnom (aztán annyi nem is volt), az ügyintéző csaj iszonyatosan kompetens volt, ugráltam oda-vissza egyik kérdésről a másikra, de türelmesen válaszolgatott, és mivel bizonytalan voltam, ajánlott egy tök jó átmeneti megoldást a problémámra, amíg véglegesen döntök, szóval kösz UPC. És még kedves is volt. Mondjuk ma a bkv pénztáros is halál kedves volt, meg a pasi a lottózóban is, szóval ilyenek. Igen, vettem lottót végre.


Amúgy meg még mindig a szombat és Ferzan hatása alatt állok, a találkozás Vele életem eddigi egyik legnagyobb élménye volt.

Nincsenek megjegyzések: