Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2011. február 21., hétfő

Egy dolog, hogy rengeteg dolgot nézek, de azért elkezdtem már összegyűjteni, miket is kaszáltam el az évek alatt. Az sem kevés. Sőt, egyre gyakrabban történik meg, már az is előfordul, hogy egy-egy filmet is félbehagyok! Szóval az elkaszált sorozataim gyűlnek bal lent.

A másik, hogy Viggo Mortensent én egy jó színésznek tartom, de aziránt egyre több a kétségem, hogy a szerepválasztáshoz is van -e ilyen tehetsége. Most a Gyűrűk urán kedvet kapva megnéztem tőle többet is. Lássuk csak, miről is beszélek (nem, ne lássuk, legalábbis többször ezeket hadd ne!): Erőszakos múlt (konkrétan végigröhögtük), Alatriste, The Road, Eastern Promises...

Nincsenek megjegyzések: