Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2010. január 16., szombat

Nagykötő‑, gondolat‑ és párbeszédjel

Az igeidők és a kötőjelek nem barátaim. Az egész sztori sima múlt idő, majd hirtelen nem tud más lenni, mint jelen, mert csak akkor olyan erős. Utána meg vissza kéne váltani múltba, de ez nem szép. Nem tudom, mi lesz, holnap kitalálom. Lehet, így marad, oszt' majd az első olvasók véleménye alapján módosít. Kötőjelek meg...?! Hol kell elé szóköz, hol kell mögé szóköz, hol nem, hol gondolatjel? Rég volt már a nyelvtanóra, a kutyafáját. Félkvirtmínusz, jézuss!

Babáztam ma, voltam a Vámház téri csarnokban szerintem először életemben, kaptam ott gyenge foraltbort, és láttam csodaszép Audrey Hepburnös bögrét.

6 megjegyzés:

Hug írta...

Gerilla babázást és videótolvajlást nem díjazzuk, tessék nyugodtan néha bejelentkezni...Pusz ;)

Húg írta...

Scusa, io sono Húg, no Hug...

shopgirl írta...

nem tudtam, hogy szülém nem jelentettek be Nálatok, tudtomon kívül voltam törvényenkívüli. Sorry. Majd legközelebb ehhez tartom magam.

Húg írta...

ok.

lúj írta...

Gerillababázás. :D
Amúgy a linknél már én is elveszítettem a fonalat, pedig azt hittem, nagyon penge vagyok.
Egyre inkább az a nagyon cinikus álláspontom kezd kialakulni, hogy a magyar helyesírás sajnos elsajátíthatatlan. Hol vagy már, grammarnazi-ich?

shopgirl írta...

aztán kiderült, hogy igazából végig jól használtam őket, tehát készségszinten megvan, csak biztontalan vagyok magamban. megint.

grammarnazi. lol.