Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2010. január 6., szerda

Ja, azért még egy kicsit: Az év elején néztem Lesbian Vampire Killerst (nem annyira lol, mint vártam, egyszer meg lehetett nézni egyhén másnaposan 4/10), Happiness-t újráztam, hát nem egy feelgood-movie (6/10), no és pótoltam némi távol-keletet (új rajongottam is lett: Tony Leung csodás, az a csibészes félmosoly, végem van! :)*): Chungking Expressz (6/10) és 2046 (7/10), megvolt a zseniális Gavaldából filmesített Egyedül nem megy (sajnos csak 6/10), volt muy terrible Agyatlan apartman (1/10), az a kategória, amit szenvedés végignézni, annyira szar, pedig én értem és szeretem többnyire az angol humort, de ezt ne emlegessük vele egy napon (érdekes, hogy volt benne Billy Nighy, Kate Ashfield, Simon Pegg és még Vincent Cassel is, csak miattuk voltam hajlandó végignézni, de kár volt).
Volt Key Largo (6/10, Humphrey Bogart néha elképesztően emlékeztet feltételezett namuri olvasómra), volt The Invention of Lying, középszerű kis film, pedig ha kicsit merészebb lett volna! Elég komoly kérdéseket karcolgat néha, de nem fejti ki sajnos. És nem értem, bírom Ricky Gervais-t, de miért ragaszkodik ennyire a romantikus vígjátékokhoz? Már nem azért, de megint semmi szikra, és a végén még egy csók sem, tök hiteles, mondhatom (6/10).
Aztán az este meglepetése Anthony Zimmer, fordulatos, izgalmas kis francia film a mindig gyönyörű Sophie Marceau-val és a szívdöglesztő Yvan Attallal (másik új rajongottam* , semelyik másik filmje nem elérhető sehol kb :( 8/10). A végére maradt egy régi tartozás, a Keresztapa, mit is mondhatnék, megvolt (8/10), és újráztam a Zuhanást, ami még mindig gyönyörű mind tartalomra, mind látványra 10/10.

* nem értem, újabban az öregebb pasikra bukom. ;)

A Jézuska meghozta a hőn áhított Büszkeség és balítélet meg a zombikat, de nem bírtam 50 oldalnál tovább, nagy csalódás, amúgy most Dr. Peck megint okosakat tanít nekem, a Járatlan út nagyon jó, és hozott a Befana egy csomó verseskötetet is, mert abból még kevés volt kicsiny háztartásomban.

Nincsenek megjegyzések: