Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2010. január 7., csütörtök

Elképesztő ez a Vízkereszt, szeretem nagyon a filmadaptációt, most újranéztem és el is olvastam, tök vicces. Mindenki halál indolokolatlanul szeret bele benne mindenkibe: a herceg egy rinyálós puhapöcs, aki ahelyett, hogy maga kezdeményezne, a szolgáját küldözgeti a csajhoz, aki első látásra beleszeret az álruhás nőbe férfinek hívén őt (persze ő a legtökösebb szereplő, ő legalább cselekszik valamit, a többiek csak rinyálnak és zenét hallgatnak vagy gyászolnak). Maga Olivia is az eltúzott gyászával, ami miatt megfogadja, hogy férfi őt nem láthatja fátyol nélkül, de önként és dalolva dobja el, mikor először meglátja Viola/Cesariót! Sebastian meg! Olivia a nyakába ugrik, mert a húgának hiszi, és öt perc múlva elveszi feleségül. Komolyan, hány évesek ezek? Az egyetlen indokoltabb vonzalom Máriáé Böffen Tóbiás irányába, mert ő legalább ismeri, akiért áhítozik (noha ha esze lenne, épp emiatt nem szeretné). Loool. Mennyivel kidolgozattabbak már a Sok hűhó karakterei! Bár Hero és Claudio szerelme szerintem ott is kábé két nap alatt szökken szárba, de már nem emlékszem pontosan, majd utánaolvasok. De komolyan nem értem, mi a motivációja Viola érzelmeinek a herceg irányába? Annyival több ő ennél.

Nincsenek megjegyzések: