Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2010. január 6., szerda

Na, bocsi, írok ám, csak nem ide. Egy kis visszatekintés: decemberben volt egy kis induló depi, de aztán egy beszélgetés NagyÁval visszazökkentett a régi kerékvágásba, vagy valami annál is jobba, azóta is tart a lelkesedés. Elvertem egy csomó pénzt kozmetikusra, de valóban sokkal szebb vagyok már. Voltunk Katzéval WAMP-on (nagyonmenő), aztán Queen-ben (egyre kevésbé menő), voltunk biztos Hintalóban is ezzel-azzal, kicsit beleestem egy ismeretlenbe (még tart, bár kevésbé heves lángon, és türelmes vagyok, ami nagyon nagy szó), volt karácsony is, kifejezetten jó volt, volt egy-két meglepően meghitt pillanatom pl. anyámmal, és egy kicsi apróságot kaptam csak tőle (megbeszéltük, hogy nem ajándékozunk), de az nagyfokú figyelmességről tett tanúságot, ami szintén nem különösebben jellemző. Voltunk még 21-én Laciéknál, akik hazalátogattak az ünnepekre Németországból, 23-án Szentendrén is, ott is ittunk forraltbort (a Szamosnál, igen jó volt), kaptam magamtól pár szép fülbevalót. A nagy családi karácsonyt is túléltük 26-án, babáztam egy csomót az új kedvenc rokonommal, sikerült az ünnepek alatt se halálra nem enni, se halálra nem inni magam. 27-én sokan összegyűltünk Rékánál a barátokkal karácsonyozni, elvesztettem a vizipipa-szüzességemet, másnap megtapasztaltam, hogy a bélíz-pezsgő kombó akkor sem jó ötlet, ha iszom hozzá ugyanannyi vizet. 30-án Fotel, majd hintaló, szilveszter Endinél, két nap alatt hat új embert ismertem meg. Mi volt még? Befejeztem egy rég elkezdett novellát, nagy szerelmek decemberben a 500 Days of summer, a Big Bang Theory és a Kings of Convenions. Leszoktam a kávéról és a farmville-ről, nem is volt nehéz. Idén pár nap igen kellemes punnyadással indult, tegnap búcsúparty Laciékkal a Fanyűvőben. Nagyjából ennyi. Holnap meg ha minden igaz, megyek spinningre. Lol. 2010, welcome! Jók leszünk együtt, érzem!

Nincsenek megjegyzések: