Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. június 8., hétfő

Nincs kedvem ehhez a héthez. Jó lett volna, ha a tegnapi napon egy időre kimerevedik az idő, és én ülnék otthon a gép előtt simsezve, vagy olvasva, vagy south parkot nézve, és néha bambán kinéznék, és konstatálnám, hogy még mindig esik. És ez jó lenne. Tegnap is jó volt. De menni kell, jelen lenni, szervezni, pörögni. Pedig megjöttek ma a könyvek, jó lenne beléjüktemetkezni és ki sem kelni az ágyból csak kajáért, meg pisilni. De hát nem lehet.
Tegnap isteni Caponatát főztem. Még Szicíliában került ilyen gyakran az asztalra, most próbáltam meg először, de ízre pont olyan lett, mint ott. Már csak az Insalata Russát kéne megtanulni, és akkor igazán kerek lenne a világ. Na és annyira jól sikerült, hogy alig aludtam, úgy bezabáltam belőle.:D Mindenesetre nálam ez lesz a nyár slágere. Bár elég pepecselős.
Szóval ma leánybúcsúszervező party II. felvonás, holnap nagyÁ, szombaton húgom avatása, majd leánybúcsú. Remélem a hét második felére nem csúszik be semmi, bár magamat ismerve pont addigra lesz mehetnékem. Jövő héten esküvő, azt követőn kertiparty Kiééknél. Kéne pár nap szabi, jó lenne az esküvő előtt eljutni kozmetikushoz meg fodrászhoz, de ahhoz is lusta vagyok.

Nincsenek megjegyzések: