Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. június 20., szombat

Ma este esküvő. Fura lesz, egyrészt hogy egy ilyen közeli barátom férjhez megy, másrészt sosem voltam még felnőttként olyan igazi vidéki nagy esküvőn.
Indulásig még van öt óra, addig egy csomó szépítkezés meg South Park.
Amúgy meg mától két hét szabi, yeahhhh. Elvileg ebben lenne még pár nap Füred is, feltéve, hogy a családi válság megoldódik addigra. :(

Tegnap volt The Boat that Rocked, tündéri film, szívet melengető, de valahogy súlytalan marad, egyik karakter sincs igazán kibontva (kb. a film közepén elhangzik, hogy "köszönd meg Marknak a nevemben", és fingom se volt, ki az a Mark. (Aha, most látom, a 300-ból volt olyan ismerős a feje. Androgün.)) Valahogy az a sok bába közt elvész a gyerek érzésem volt, de monduk különösebben nem zavart, mert EZEKET a majmokat szívesen elnézem bohóckodni bármeddig: ott van ugye Philiph Seymour Hoffman, akit egyre jobban szeretek, aztán a zseniális Billy Nighy, aki -legalábbis mozgáskultúrában- centire ugyanazt a szerepet játssza, mint a Lova Actuallyben, aztán a régi kedvenc most a gonosz oldalon; Kenneth Branagh (borzasztóan öregszik :(), a Haláli hullákból és Vaskabátokból ismert Nick Frost itt most egészen más szerepet kapott, valószínűleg ő, aki legjobban járt, ővé lesznek a legjobb csajok, még egy ex Bond-lányt is megdönt :D, Rhys Ifansből (-ból?) ezt ki se néztem volna, hatalmas!, a legutóbb (a héten) a Swingtownban látott Jack Davenport pedig Kenneth Branagh jobbkezét játssza (vicces egy szvingerszerep után ilyen karótnyelt, lenyalt hajúban látni). Amúgy meg szerelem, barátság, összetartás, idióta politikusok, rockandroll. Ja, és hatalmas zenék. Mindet ismered, de honnan? DNS-be kódolt? Kicsit fájlaltam, hogy a nők még a pasi szereplőknél is súlytalanabbak voltak, de egyben egyeztek; mind kurva volt. (Na jó, kivéve az egy leszbikát.) :)

Néztem a héten a Swingtown második felét, kár, hogy nem lesz több, egy csomó South Parkot (tegnap elkezdtem a hatodik évadot), meg megkaptam végre az Office 5/26-ot. xD Most az sem lesz egy darabig. ':(

Szerdán juppi-esten voltam; Laciéknál koktéloztunk négyesben a párjával és Mankával, hát húh, jó volt. Kedden Terv Rékával és Kiével.

Na már csak négy és fél órám van, mennem kell, drukkoljatok, hogy legyen ott valami nekem való helyes szingli pasi. :D De a csokor elől elugrom.


(Nyilván nem lesz, és holnap másnaposan és csalódottan vánszorgok majd haza, és folytatom a SP-nézést...) (Félreértés ne essék, ez nem negatív programozás, csak színtiszta és jéghideg realizmus.)



Nincsenek megjegyzések: