Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. december 7., vasárnap

Senki sem jelzett vissza a jótékonykodási kérdésemre, ami miatt kicsit csalódott vagyok, de azt hiszem, megvan az első hely, ahova adni fogok: http://www.ahu.hu/.

Szerdán Egriben voltunk, ahol főiskolás koromban rengeteg időt töltöttünk, a forraltboruk még mindig zseniális, majdnem olyan jót csinálnak, mint én. :) Csak veszélyes, mert vészesen sokat lehet belőle meginni. Mankával, a barátaival, Kiével, Pannival, Mátéval, Rékával, Lujzival (!) sikerült tölteni az estét. Aznap egyébként szabadnap volt, úgyhogy takarítás, mosás, könyvtár...
Csütörtökön ugye Kaméleon, egyébként lehet, hogy mégis értek már ehhez a kritika dologhoz valamennyire, mert előtte direkt nem olvastam el a többiek kritikáit, de mikor ezt pénteken megtettem, akkor csak ámultam, mert többnyire azt írták le, amit én is, meg amit nem mertem, mert nem értek hozzá, pl. hogy az utószinkron. Mert éreztem én, hogy valahogy túl steril a hang, és akartam is írni, hogy valahogy túl lett ez finomítva, de mertem. Na majd legközelebb merem. Meg azt sem mertem így explicit leírni, hogy Nagy Ervin nincs elég tehetséges, hogy ezt így elvigye a hátán. Beszélgettünk erről tegnap egy csomót Pannival, hogy ki lenne az a magyar színész, aki jobb lett volna, de nem jutottunk, csak félmegoldásokig. Mert pl. Szabó Győzőben abszolút megvan az a svung, ami itt hiányzott, de ő nem az a fajta "jópasi" (bár nyilván imádjuk), aki erre a szerepre kellett volna. Akit még egyébként el tudtam volna képzelni, az László Zsolt. Csak ő meg túl öreg hozzá. :( Úgyhogy nem tudjuk. Lehet, hogy egyébként Ervinben is megvan ez, csak valamiért nem lett belőle kihozva, nem jött át.

Pénteken Réka cége elvitt színházba, mert ők mindig mennek karácsonykor, és maradt pár jegy. Nagy kedvem nem volt, sokkal jobban szerettem volna otthon maradni, és egy takaróba burkolózva Kaliforgiát nézni, vagy jobban szerettem volna beülni Pannival és Kiével a Nanába, nadehát ingyenszínházat nem hagyunk ki! Vasárnap nem temetünk a Bárkában. Háát. Azt hiszem, ennek a darabnak az élvezetéhez Hrabal műveinek sokkal alaposabb ismerete szükségeltett volna, mert így annyira nem élveztem, ráadásul hosszú volt, ráadásul végigsörözték az egészet, így a végére már majd meghaltam 1-2 korsó sörért, de addigra persze Panniék már régen hazamentek, annyi eszem nem volt, hogy Endit felhívjam, Rékáék karácsonyi partijára meg nem volt kedvem odapofátlankodni (bár volt egy nagyon helyes fiú ;), úgyhogy nagy szomorúan hazakullogtam. A darab előnyeként azért hadd említsem meg szívem csücskeit: Kardos Robit és Nagypál Gábort.
Tegnap meg végre volt csoportunk kisÁval, bár most inkább egy kötetlen beszélgetés lett belőle, de majd újra összeszokunk. Utána Pannival a Színest céloztuk be, de tele volt, így végül a Klauzál étteremben kötöttünk ki, ahol kedves a felszolgálás, de szerintem vizezett a sör, csatlakozott Endi, majd Kie Zolival, akik egész nap Esztergomban kirándultak. Aztán nagyon jót beszélgettem Zolival, kaptam tőle egy nagy puttonnyi pozitív megerősítést. Őt küldte a Mikulás szerintem. :)
Most meg tzatzikit csinálok, mert anya hozott kígyóubit, amibel úgy magában nem nagyon tudok mit kezdeni, de a tzatziki rulez.

3 megjegyzés:

draz77 írta...

az utószinkron történetet meg a nem tökéletes hang történetét, ha gondolod, majd elmesélem. Minden ilyen a kis magyar valóság szerves része.

shopgirl írta...

inkább ne. nem akarok túlságosan belelátni, hogy mennyire mocskos a filmipar/a kis magyar valóság, hagyd meg nekem az én illúzióimat.

draz77 írta...

okaj :)
akkor nem mesélek...