Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. december 1., hétfő

mit láttam?

Az árvaház nagyon félelmetes, és nagyon jó benne a főszereplő, Belén Rueda.

Az Utazás darjeelingbe pedig egy kedves humorú kis film csodás Adrien Brodival és cuki Jason Schwartzmannal a szeretetről és az elfogadásról.


Szombat hajnalban, mivel nem tudtam aludni, láttam a Jeremiah történetét. Nem értem. Tipikusan vannak azok a filmek, amiket kínszenvedés végignézni. Eleve utálom, ha egy gyereket szívatnak, de hogy két megrontást is sikerül beletenni egy másfél órás játékidőbe? Komolyan inkább életlen pengével nyiszálnám a csuklóm, minthogy mégegyszer megnézzem. És pedig olyan sztárparádé van benne, hogy csak lestem. Mondjuk azt tekintve egyre jobban elbizonytalanodom, hogy Asia Argento jó színésznő -e, vagy csak egy idegbeteg/drogos/alkohoista/kurva (már elnézést), és ezt a szerepet ezért remekül hozza? Már megnézném valami másban. Viszont legalább kiderült, hogy Marilyn Manson tényleg egész normálisan fest smink nélkül (merthogy szerepelt a filmben 1 jelenet erejéig).

Meg láttam a Facér Jimmyt, amit Steve Buscemi rendezett, és a bátyjánál sokkal nagyszerűbb Casey Affleck főszerepli, valamint a bájos Liv Tyler. Semmi extra, de egyszer-kétszer meg lehet nézni.

Nincsenek megjegyzések: