Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. december 4., csütörtök

mit láttam?

Hát, kérem, Kaméleont. Magyar embernek magyar filmet!

Nem vagyok filmkritikus, tehát csak vélemény!

Kit érdekel, ha műfajilag nem tökéletesen behatárolható, hisz Nagy Ervint jó nézni, és hallgatni. Bár aki ezt a kerubos frizurát kitalálta neki! És hát félve mondom ki, de nekem egy kicsit -hogy is mondjam?- súlytalan volt az alakítása. Nem tudtam elvonatkoztatni attól, hogy ez itt kérem Nagy Ervin.

Na de volt még benne bőven, akit jó nézni, például személyes kedvencem; László Zsolt. Kész. Bármit csinál az a pasi, végem van. :) Brilliáns.

Csodás volt Kulka is, Csányi pedig megismételhetetlen, mint buta tuskó. Hámori Gabi pedig... Nézzétek meg. És nagyon tetszett, hogy hogyan festett benne szeretett városunk, tisztára mint egy Európai Úniós főváros. Ja, az is. Gyönyörű, gyönyörűen fényképezve. Rég láttam ilyen szép és igényes magyar filmet, szóval hajrá, Goda Kriszta, csak így tovább!

Nem lövöm le a sztorit, váratlan, néhány egész durva fordulat, és meglepő végkifejlettel, amit szeretünk, mert nem szeretjük a kiszámítható filmeket.

Egy költői kérdés egy olvasómhoz: Ha valaki ennyit gürizik egy filmen, nem illene kiírni a nevét a stáblistán? Bár én ehhez nyilván nem értek...

2 megjegyzés:

draz77 írta...

először is köszi :)
másrészt, meg ha rám gondolsz, ott vagyok a stáblistán, egy nem olyan szép logóval. És ez elég :)))

shopgirl írta...

nincs mit. hát ha neked elég...