Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2011. július 17., vasárnap

Úristen, de kibebaszott jó volt a Kerekes Band! Véletlenül keveredtem oda, mert annyira láma volt a 30Y, de egyértelműen Hegyalja legjobb koncertje volt. Úristen, évek óta nem táncoltam ekkorát! Amúgy jó volt megint a 'Hegyen, nem annnnnyira, mint tavaly, bár bizonyos szempontból sokkal jobb volt (=nem Szegiből ingáztunk, hanem a szemközti kempingből), kékzöld vagyok természetesen, stb. Borkatakombában még mindig igen jó a sárgamuskotály, és nagyon vicces fiatalemberekkel lehet benne megismerkedni. Picit koszos vagyok és leharcolt, de nem bánom akkor sem a fesztiválzáró Fényeket tegnap este. :D És az a gyönyörű vihar tegnapelőtt, úristen! Ennél gyönyörűbb fesztiválhelyszínt nem tudok elképzelni, menni kéne oda csak úgy is.

Nincsenek megjegyzések: