Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2011. március 8., kedd

Szóval a Fighter szerintem egy szar. Kínszenvedés végignézni, két menetben sikerült csak. A karakterek mind kibott idegesítőek, mindet meg kéne pofozni vagy tépni, az őket játszó színészek remekül teljesítenek, mert mind halál antipatikus a szerepében, unalmas, ezerszer láttuk, az egész olyan, mint a 80'-as évekbeli B-C kategóriás filmek, legjobb példa erre az a szoft-erotikus előjáték jelenet, konkrétan szánalmas. Mi ez az Oscar-eső?

Meg a Szellemíró is túl van hype-olva, azt sem értem. Azt is láttuk már csomószor, a film végi csavart a közepén lehet tudni.

A nagy elhatározás meg, hogy havi egy kirándulás, egy színház elég viccesen sikerült: péntek este 10 percen belül két meghívást kaptam szombatra, nem volt más dolgom, mint igent mondani, és megjelenni: így egy jót túráztunk Lújjal*, majd este haverlánnyal Oidipusz király amatőr társulat előadásában, nem volt megbánnivaló.

*forralt gyömbér (!), rétes, Libegő, madárcsicsergés

Nincsenek megjegyzések: