Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2011. március 1., kedd

Helló március! Végre!

Így akkor már kettő. Vagy egy hatod év, ha máshogy nézem.

Újra láleltem a Bunkkára, mily nosztalgia. Amúgy meg munkasikerek. Komolyan. Nem is hiszitek, mi?

South Park még mindig zseniális, a Spartacus első évada még mindig majdnem nézhetetlen, pedig a másodikon felbuzdulva gondoltam, adok neki még egy esélyt, főleg, hogy bent a fiúk mennyire odavannak érte, de bár nincs benne Jaime Murray*, mégis szarabb, mint a második.
Na mindenesetre SP-ben a Perui pánsípos duplarész, hát leírhatatlan.

*a nő, aki olyan kibttul irritáló, hogy minden sorozatban jól kinyírják - bár sose elég korán. Bazmeg, Bill Murray lánya. Pedig azt hittem, már megnéztem, de ezek szerint mégsem. Pedig őt bírom, de ez a szukkubus...! Ja, ez nem az a Bill Murray, hanem Billy. Hálistennek!

Nincsenek megjegyzések: