Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2011. március 20., vasárnap

Nincs is jobb vasárnap reggel, mint egy friss ropogós Bored to death rész a gőzölgő reggeli kávé mellé. Még mindig bűbájos, és elképesztő szövegek vannak benne. Gyakorlatilag az egészet beidézhetném, de visszafogom magam, álljon itt csak némi kóstoló:

"Én nem halogatok. Csak szeretem később elintézni a dolgokat."


"...én indiai vagyok, nem kínai. A testhőmérsékletem tudom szabályozni, de verekedni nem tudok."

"- Maga nős?

- Nem, én képregényíró vagyok."

"Tudja, sose gondoltam volna, hogy egyszer egy temető holdfényes udvarán egy szál köntősben fogok beszélgetni egy gyönyörű transzvesztitával."











a kép innen

Nincsenek megjegyzések: