Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2010. november 25., csütörtök

Partir

Azt hihetnők, hogy a nőnek, akinek Yvan Attal és Sergi López közül kell választania, olyan nehéz dolga nem lehet. A Partir című film megmutatja, mekkorát tévedünk. (trailer) Kicsit gyengébb volt, mint amire számítottam, de Sergi ugyanaz a helyzet, mint Jamie: olyan kevés filmje jut el hozzánk, hogy minden percet látni kell.* Apropó, Jamie: múltkor kíváncsiságból megnéztem a google-ban. Magyar oldalakon rajtam kívül csak filmes oldalakon bukkan fel a neve, tehát talán nem tévedek nagyot, ha azt gondolom, hogy én vagyok a legnagyobb magyar rajongója. Leglábbis onlájn. :)

Ma egész nap színes vonalakat gyártottam, amiért nagyon megdicsért a főnököm. :)

*Ja, az még nagyon vicces, ha nem direkt van - bár akkor is -, hogy a filmben Sergit hívják Ivannak, Yvant a filmben hívják Vidalnak, ahogy pedig Sergit hívták a Faun labirintusában.

Nincsenek megjegyzések: