Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2010. november 29., hétfő

Eden Lake

OMG. Már egyszer elkezdtem nézni az Eden Lake-et, ám én, a harcedzett, semmilyen filmtől nem rettenő, kb. 10 perc után kikapcsoltam, úgy döntöttem, ehhez tényleg meg kell várnom egy erős férfit az életembe, akinek a karjaiba bújva majd megnézem. Ma úgy döntöttem, nem várok tovább hiába, vagyok én olyan fasza csaj! :) Vagyok! Jelentem, megnéztem, de egyetlen barátnőmnek sem ajánlom. Nem mintha nem lenne baromira jó és igaz film, de olyan rohadt félelmetes! Mert nincs itt semmilyen misztikus, természetfeletti maszatolás, zombik, csak mi, emberek. Kíváncsi vagyok, hány lány hagyja, hogy elvigye a pasija vadkempingezni - még ha Michael Fassbender is az -, miután ezt látta. Sejtésem szerint nem sok. :) Összeszartam magam. Kelly Reilly gyönyörű - épp múltkor fejtegettem Katzénak, hogy a Lakótársat keresünk kis angol kacsájából már a második részre milyen gyönyörű hattyú lett, ez azóta csak fokozódik - és megmutatja, hogy milyen igazi küzdőszellem van egy nőben, Fassbender rövid szerepében nagyszerű, és tipikus férfi. Egy dolgot "sajnálok". Mikor először elkezdtem nézni, még nem láttam a Skinst. Így sokkal kevéssbé volt félelmetes - persze még így is épp eléggé -, hogy már ismertem Jack "Cook" O'Conell hülye fejét. És jól éreztem, ez a film még a Skins előtt készült. lassan összeszedem a bátorságom az Alienshez is.

Nincsenek megjegyzések: