Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2010. augusztus 4., szerda

Nahát. Élveztem ma a munkát. Lehet, hogy mégsem annyira kilátástalan a helyzet? Vagy csak túl gyorsan szokom a szart? Mindenesetre majdnem 10 órát nyomtam bent, kivagyok. Utána még egy kis edzés, hogy lekapcsoljam az agyam, nem sok sikerrel, csak arra jöttem rá, hogy lehet, hogy nem jó a bázis, amin fél napja dolgoztam.
De az azért jó, hogy olyan helyzetek, amik régebben halálra rémítettek és megizzasztottak, már meg sem kottyannak. Minden csak rutin kérdése.
Magánélet? Gondolkozom. Egyedül. De legalább jókat alszom az utóbbi napokban. Az egyik problémáról egyre inkább leválok, és elengedem, a másikon morfondírozom sokat. Mit is akarok? Pár napja megírtam. Kéne hozzá egy partner.
Ilyenek.

Nincsenek megjegyzések: