Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2010. augusztus 9., hétfő

Érzésem szerint közepesen unalmas hét vár rám munkafronton, tekintve, hogy majdnem mindenki szabin lesz, akivel együtt kellene működnöm. Kicsit fáj a szívem a Szigetért, de nem nagyon. Sokkal jobban fog fájni, ha se Félsziget, se SZIN nem lesz. Ez hamarosan kiderül, mert Réka végül a vártnál korábban hazajött, és este szerintem találkozunk is. Szerdán meg megjön egy év után Kie (ojee!), amit csütörtökön jól megünneplünk. A múlt heti elvonulás bizonyos szempontból túl jól sikerült, a héten nem folytatom, mert nem lettem sokkal okosabb, csak rosszabb kedvű.
Képtelen vagyok tiszta fejjel látni a helyzetet és túllépni rajta, bármennyire tudom, mit kéne tennem. No persze azt is látom, hogy azért ebből már semmi jóízű dolog nem sülhet ki, már az én oldalamról sem.

Nincsenek megjegyzések: