Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. december 3., csütörtök

Tegnap egyébként végre kimozdultunk, miután végre eljutottam fodrászhoz, és sikerült bankos szinglipicsásra vágatnom a hajam :) (Lúj szerint Samantha a SZ& NY-ból), beültünk a Bródiba Rékával, később legnagyobb meglepetésünkre csatlakozott Lúj, aztán nálam is aludt. Este megbeszéltük, hogy még mindig csodásak a mellei, szerinte meg az én lábam díjnyertes. Ma szerintem szoknyában megyek. :) Hátha legalább a lábaimat észreveszi a pasi a troliról, akivel álmomban már beszélgettem is. Asszem szánalmas a szerelmi életem. :D

Ez meg a napi cukiság:
http://kepek.origo.hu/galleriesdisplay/gdisplay?xml=/0912/K_t__2009121175650/gallery.xml&rovat=fotoriport

Nincsenek megjegyzések: