Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. december 1., kedd

Jujj, ezt ma valaki linkelte fészbúkon: http://www.youtube.com/watch?v=F_QBRivXkM0
De szeretem. És még sose láttam, mindig csak hallottam. Meg kell mondjam, Anastacia mozgása kicsit emlékeztet Zséére, de mellben még mindig Zsé nyer. ;)

Voltam ma végre kozmetikusnál, mmm, de jó volt. Azt hiszem, megtaláltam az igazit. Már csak egy jó masszőr kéne, meg egy fodrász, meg hogy rávegyem magam, hogy rendszeresen eljárjak hozzájuk.

Múlt héten életemben először megpókoltam valakit, annyira megtetszett, de kedvesen lerázott. Ez nyilván nem tesz jót a béka segge alá csúszott önértékelésemnek, de nem hibáztatom. Valamit kéne kezdeni. Kezdetnek beveszek egy c vitamint. :)

Anyagi sikerélmények is voltak a héten, úgyhogy alapvetően minden csodás kéne legyen, főleg, hogy végre már a munkába se halunk bele. Na jó, mára ennyit. Fodrászt, masszőrt ajánljatok.
Ja, meg pasit továbbra is. Vagy engem neki.

Pá, aratok, és megyek aludni.

Nincsenek megjegyzések: