Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. december 14., hétfő

looooool: http://bkvfigyelo.blog.hu/2009/12/14/a_tomegkozlekedes_haromszor_tobbe_kerul_mint_az_urutazas

Dexter évadzáró meg hűbazzmeg kategória.

Egyébként meg arra jöttem rá, hogy a van egy sokkal szemetebb illúzió, amit terjeszt majd minden film, könyv, stb, mint a szerelemé. Mert szerelem - higgyünk benne - tényleg létezik, noha nem feltétlenül olyan gyakori a szerencsés esetek száma, mint az elhitetik velünk gyerekkorunk óta. De ha valaki nem alkuszik meg, hanem tanul, foglalkozik magával, halad az
útján, akkor előbb-utóbb meg kell találja a párját. No de a másik, az teljes hazugság. Ez pedig a révbe érés illúziója. Elhitetik velünk, hogy van olyan állapot, hogy teljes boldogság és megállapodottság, és ez olyan 25-30 éves korunkban meg kéne érkezzen. Holott nincs ilyen. Az élet folyamatos tanulás, fejlődés, haladás. Egy kapcsolat sem állandóan jó, folyamatos munkát igényel egyáltalán fenntartani.* Minimális kivételtől eltekintve a filmek, könyvek véget érnek ott, hogy a szerelmesek egymás nyakába borulnak, összeházasodnak, de mi van utána? Erről senki nem beszél. Felejtsük már el. Nincs rév. Vannak jobb időszakok, vannak rosszabbak, de igazából az út a lényeg. És azért olyan nehéz ezt felismernünk, mert gyerekkorunk óta ezzel a maszlaggal tömik a fejünket.

*Sőt, valószínűleg többet, mint megszerezni. Abban azért szerencsefaktor is játszik.

Ez most lehet, hogy kicsit megmondós lett, nem annak szántam, sőt azt is tudom, hogy nem én szartam a spanyol viaszt, de mostanában ez valamiért nagyon ki akart jönni.

1 megjegyzés: