Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. július 21., kedd

Na igen. Elképesztő, hova tart ez az ország. Én még a füzetjegyet is meg szoktam számolni, hogy megvan -e benne a 10 db. Ez a munkaügyi felügyelet dolog is vicces. Pl. hogy a vendéglátásban is mennyi a fekete munka. Meg bárhol. Ha ezek a dolgok rendesen ellenőrizve lennének, olyan többletbevételek keletkeznének szerintem, amiből következhetne rögtön olyan adó- és járulékcsökkentés, hogy már nem is érné meg ezzel rizikózni. Mindkét irányból farkában harapó kígyó nyilván.

Azt meg úgy hogy? A kivitelezőt remélem előveszik. (nyilván nem)

http://tibor.blog.hu/2009/07/21/panaszos -Igazán tanulságos, igazán tanulságos kommentekkel. No comment.

Nincsenek megjegyzések: