Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. július 6., hétfő

Mindenki elmegy. Kie úgy fest, augusztus közepén elutazik a messzi Indonéziába, Laciék augusztus végén Hamburgba, Manka valószínűleg leköltözik a párja családjához Ráckevére. Szép lesz. Elanyátlanodom teljesen.

Vége a szabadságnak egyébként, egyik része sem volt különösebben jó, volt pár nap otthon, pár nap a családnál, pár nap Füred, kertiparti, de valahogy nem áramlott igazán a csí.

Volt Conversations with Other Woman 6/10, Charlie Bartlett 8/10 (i still love Robert Downey Jr.), voltak Weedsek, 30 Rock-ok, South Parkok, olvastam Ian McEwant, de ez messze nem ért fel az Atonementhez. A Choke viszont jó volt, 7/10. (i still like Sam Rockwell.)

Most nem tudom, merre tovább. Vannak elhatározások, de van nagymértékű lustaság is. A társadalmi életet lassítani/ritkítani kéne, helyette mozgás meg értelmes tevékenységek több, több könyv. Kis fogyó-/tisztítókúra, pénz jobb beosztása, kozmetikus, masszázs, fogorvos.

Ma reggel persze csak három rendszerhez kellett új jelszót kérnem, pedig milyen büszke voltam anno, hogy én nem vagyok ilyen "szőke". Na, már az vagyok.

1 megjegyzés:

lúj írta...

Tegnap annyira felbasztam az agyam, hogy letiltottam a telefonom....