Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. január 29., kedd

im memoriam

Ez kurvaszar. Már Bence miatt is kiakadtam, sokat gondolok rá azóta, meg az elszalasztott lehetőségekre. Erre ma kapom a hírt, hogy Kati néni, a volt tesitanárom is elment. Most kicsit küzdök már a sírással. Lehet, hogy aki engem ismer, kiröhög, hogy miért élek meg nehezen egy ilyen veszteséget, hiszen nem vagyok nagy sportember, de Kati néni sokkal több volt nekem egy tesitanárnál. Ő tanított be minket a palotásra, a keringőre, mindig kiabált velünk, hogy milyen béna kétballábas társaság vagyunk. És rá is mennyit gondoltam, hogy milyen jó lenne még összefutni vele! És mostmár soha többet. Most aggódom, hogy ki lesz a következő, ketten ilyen gyorsan egymás után...
Jó lenne, ha eszünkbe jut valaki, rögtön találkoznánk vele. Mennyi ilyen ember van, akit őrizgetek, eszembe jut néha, de aztán a mindennapok rohanása maga alá gyűr, és futok tovább fejetlenül, elefelejtve olyan dolgokat, melyek utólag fontosnak tűnnének.
Gondolkozzunk, álljunk meg, és keressük meg a régi barátokat, itt a bizonyíték, hogy nem biztos, hogy bármikor megtehetjük!

Nincsenek megjegyzések: