Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. január 25., péntek

Maradt a düh és az értetlenség, ha eszembe jut. Szerencsére egyre ritkábban. Vannak olyan kérdések, amire az ember sosem fog választ kapni, és ebbe nehéz belenyugodni, de bele kell. El kell engedni, aki el akar menni. Milyen bölcs lettem, mi? :)
Sokat gondolkoztam a holnapi élet iskolája témánkon, el is kezdtem írni a gondolataimat, csak közben meg két filmkritika is ki akart jönni, úgyhogy végül nem írtam meg. Így a gondolataimat a vallásról és az egyházról csak később ismerhetitek meg. A filmkritikát meg majd a honlapra teszem fel, szóval egyelőre nem lesz itt nagy vallás és filmtörténeti kurzus.
Azt hiszem, kitaláltam a tutit, mindenhol anonim leszek egyelőre. A blogon jobban, a honlapon kevésbé lesz titkos a kilétem.
Jó nagy rohanás lesz a hétvége: holnap spanyol, majd rögtön utána élet iskolája, aztán valami kocsmázás, vasárnap meg a nagyszüleim jönnek ebédre. (igen, a befőtt teszi el a nagymamát tipikus esete.) A menü is megvan: sörös-mézes csirkét fognak kapni. Aztán ha beválik, majd a barátoknak is csinálok valamikor.
Lassan megyek moziba. Remélem inkább kellemes csalódás lesz, mint a régen várt Álomnő arculcsapása tegnap. Szeretem Brittany Murphyt. Cuki. Más is észrevette már, hogy mennyire hasonlít mint Holly Hunterre (mindig Helen Huntot akarok írni, pedig őt nem is szeretem annyira). Egyszer még meg is néztem, hogy nem a lánya -e. De nem.
A következőkben meg gyorsan sokat kell majd moziba járni, mert már most le vagyok maradva: még mindig nem láttam a Red road-ot, majd a Vágy és vezeklés a következő, melyet agyondícsérnek minden fórumon, a magyar Kalandorok, Legenda vagyok, Hideg nyomon, Bárányok harapnak :), és akkor kész a január.
És még mindig nem voltam színházban sem.

Nincsenek megjegyzések: