Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2021. január 5., kedd

Szóval az van, hogy nem vagyok egy stand-up rajongó, a magyarokat kifejezetten nem szeretem, jó, nem is láttam belőle sokat. Régen ugye odavolta Louiért, na az tudjuk, hogyan végződött, meg voltam Eddie Izzardon, meg láttuk Russel Peterst Ljubjanában, na meg ugye tavaly megismertem Hannah Gadsby-t <3, na bakker, még a végén kiderül, hogy már eddig is stand-up rajongó voltam. Na mindegy, nem ezt akartam, hanem azt, hogy tegnap láttam a Netflix Best Of Stand-Up 2020 showját, javarészt olyan fellépőkkel, akikről még sose hallottam. Nagyon bejött. Elkezdtem nézni ma a fellépők egyszemélyes show-it sorban, hát valaki szólhatott volna nekem egy hónappal ezelőtt, hogy milyen kincsek vannak a netflixen, kicsit máshogy alakult volna a karácsonyi szünetem. Köszi, srácok! :P 

Kenny Sebastian kurvajó, Taylor Tomlisonon konkrétan besírtam a röhögéstől.

Amikor azt érzed, a világ másik végén élő standupossal több a közös benned, mint anyáddal. 

Nincsenek megjegyzések: