Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2019. március 20., szerda

Haladás, fejlődés, kapcsolódások, őszinteség, futás, naplemente, női kör, olvasás, nagy-nagy felismerések! 

Elmentem még tavaly egy mese estre, tudjátok, ez mindig olyan kockázatos, hogy egy jó ember tartja, vagy valami hamis próféta, és most valami hatalmas szerencsém volt, mert megismertem ezt a nőt, aki egy tündér, és nagyon érti a dolgát. Nagyon átjött ez a meseterápiás dolog, de aztán sokáig nem tudtam újra eljutni hozzá, mindig volt valami más, indított nőiségfejlesztő tréningeket is, de azok is mindig ütköztek valamivel, de aztán csak indult egy újabb 4 estét női mese-köre, amire már el tudtam menni, és bár ez eredetileg nem volt zárt csoport, de mégis egész állandó résztvevői kör jött össze. És ez valami akkora jóság lett, amiről nem is tudtam, hogy hiányzott az életemből, hisz ugye egyrészt vannak barátnőim, másrészt nem vagyok egy csajos csaj. Meg ráadásul tök különböző nőket sodort ide össze a szél. És mégis, valami itt elindult. Jó volt ebbe a biztonságos női körbe megérkezni kéthetente keddenként, és azt érzem, hogy ez egy egész más oldalról tökéletesen kiegészíti azt a munkát, amit hetente végzek a terapeutámnál, minden alkalommal kaptam itt is valamilyen terápiás hasznú üzenetet, nagy felismeréseim és rácsodálkozásaim vannak. És az különösen jó, hogy sosem megy el a dolog önsajnálatba, vagy hogy fikázzuk a pasikat, ha fel is merül ilyen, akkor Reni olyan szeretettel vezeti ebből ki a csoportot, hogy észre sem vesszük. És jövő héten indul a nőiségfejlesztő kurzus, és végre el tudok menni, és egyéb kezdeményezések is vannak, és valami nagy dolog van itt születőben Reni körül, úgy érzem. De nagy vagy kicsi, nekem jó ebbe a körbe most hazamenni, a fonóba. És hogy lett egy igazán NŐ példaképem. Nagyon hálás vagyok! Mit mondanak, a tanítvány mindig megtalálja a mesterét?

És jól vagyok. Mostmár két hete tartósan, szóval mostmár merem mondani. :)

Nincsenek megjegyzések: