Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2017. január 5., csütörtök

Hű, de erősen indult az év!!! :D:D:D

The OA első évad második fele - nekem nagyon bejött, de én eddig is szerettem Brit Marling munkáit.

Bridget Jones 3- bőven feledteti a második rész kínosságát, és felveszi a versenyt az elsőbvel, még úgy is, hogy én Patrick Dempsey-vel nem vagyok kibékülve.

És a csodás, zseniális, szívbemászó, fülbemászó, gyönyörű, fantaszikus LA LA LAND! Ekkora film-csoda nekem utoljára talán az Artist volt, pedig tudjátok, nem kevés filmet nézek! El vagyok olvadva! Ez a film jobb, mint az 500 nap nyár! Ettől a filmtől megszületett a vágy, hogy egyszer majd elmenjek Los Angelesbe! Erre a filmre gondolva még másfél nap elteltével is könny szökik a szemembe.

Ettől a filmtől az ember lánya meg akar tanulni táncolni, zongorázni! Ettől a filmtől az ember szerelmes akar lenni! :)

Nincsenek megjegyzések: