Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2017. január 29., vasárnap

Élménydús hét volt: kifejezetten kellemes meglepetés volt a #Sohavégetnemérős - nem igazán vagyok oda/izgat a Wellhello, és még így is - láv Ötvös András, hasonlóképp jó volt az Ernelláék Farkaséknál - sokkal depresszívebbre számítottam, de még a komoly, drámai téma ellenére is egy csomót röhögtünk, a Teljesen idegenek is sokkal jobb volt, mint amire számítottam, kifejezetten ajánlani tudom, nagyon érdekes téma, jól kibontva, nagyon tetszett. Emellett még voltam GreCSÓKOLláron is (láv Grecsó), Szabó T. Anna és Kiss Tibor Noé beszélgetésen (múlt héten olvastam ki az Inkognitót, így még aktualitása is volt), és még egy csomó beszélgetős-barátkozós program is volt, nem is tudom, hogy fért bele ennyi minden egy hétbe. :))

Nincsenek megjegyzések: