Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2015. szeptember 17., csütörtök

Új terv van!

Ma is eléggé le voltam törve, aztán elindultam futni, az sem ment, majdnem visszafordultam, aztán a második km környékén kezdtem belejönni, na még egy kicsit, na még egy kicsit! Aztán tök jól esett, teljesen fel vagyok dobva. Főleg, hogy közben megszületett az új terv:

2015 karácsonyát már az igazival töltöm kettesben, békében.

*Az igazi alatt mit értek, ezt fontos tisztázni: szerintem több lehetőségünk van igazikat lelni, igazinak lenni. Az alap egy jó összeillés, onnan viszont egy döntés. Úgy döntök, hogy az igazija akarok lenni a másiknak. Szóval egy olyan embert keresek, aki tud, akar, képes az igazim lenni, és tenni ezért. Cserébe én is megteszem, amit tudok. 

Mit teszek a cél érdekében: Fontos pontosan megfogalmazni, mit keresek, ez kb megvan. 
Fontos, hogy kiheverjen a szakítást, levonjam a tanulságokat, megtanuljam, amit meg kell tanulni belőle, ez folyamatban. 
Emellett erősen hinni, hogy a cél megvalósul. Vizualizálni időről-időre. Ezzel sem lesz gond. :) 
Az utolsó legegyszerűbb lépés ezután már csak az illető meglelése. :) 

Hát ennyi. :):)

Nincsenek megjegyzések: