Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2015. szeptember 6., vasárnap

nyalogatom a sebeim

Az elmúlt 13 hónapban alig volt olyan hétvége, amit ne töltöttünk volna együtt péntek estétől hétfő reggelig. Most ezt a legnehezebb kitölteni, visszaemlékezni, mit csináltam előtte. A másik az önvád, tegnap eszembe jutott valami, és nagyon megharagudtam magamra; miért töltöttem ennyi időt valakivel, akiről legkésőbb februárban már biztosan kiderült, hogy nem tud, nem akar az lenni, akire szükségem van. De Réka barátnőm azt mondja, csak azt lehet megbánni, amit nem tettünk meg, és nyilván február óta még sok jó dolog történt velünk. Legközelebb már hamarabb döntenék. De legközelebb már nem lesz rá szükség - fingers crossed!

Nincsenek megjegyzések: