Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2014. október 31., péntek

Voltunk tüntetni, én életemben először, mert ez egy fontos ügy, hát így éreztem helyesnek. Nem gondolom, hogy a mai "visszavonó" nyilatkozat bármin változtatna, itt most sokkal nagyobb gondokról is beszéltünk, nem szabad elsikkadnia ezeken sem (szja és cafetéria-adó emelés, Déli-Áramlat, NAV-botrány, stb). Mindamellett nincs időm két-három naponta tüntetésekre járni, szerintem másnak sem, ennyire nem kellene gyakorira szervezni, srácok. 

A következő kérdéseket azért megválaszolhatná valaki:

- ha az ország jobban teljesít, miért van szükség ennyi adóemelésre?

- az mit árul el az ország vezetéséről, ha saját gyermekeiket is külföldön taníttatják? Talán itthon nem elég jó a felsőoktatás?!

 

Nincsenek megjegyzések: