Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2014. október 7., kedd

Milyen terméketlen blogger lettem, mióta kapcsolatban, ójaj! :) Semmi extra, hétköznapok, nagy nyári kihagyás után újra összejön heti két-három futás, bár tegnap épp megint elég rosszul esett, de azért nemadomfel. Láttunk jó filmeket, eszünk-iszunk jókat, végre kipróbálhattam a canopyt Visegrádon - állat volt, csak egy kicsit bunkók voltak az elején - ha már ott voltunk, boboztunk is egyet, oda is vágyom pár éve újra. Hát ilyenek. 
A nyári szabi után roppant nehéz volt visszarázódni a melóba, konkrétan hetekig nyígtam, de most egy ideje megint jó, sikerélmények, buksisimik, egyre több munkahelyi barát, komolyan, elképesztő, pletykálok, recepteket és háztartási tippeket cserélek a csajokkal, várom a csapatépítőt, ki ez a nő, omg? 
16 nap múlva meg Csehország! :D
Az mondjuk szar volt, hogy bár a bécsi koncertre végül nem mentünk, de néhány napig úgy volt, hogy jön a Kensington az A38-ra. De aztán lemondták! :(

Nincsenek megjegyzések: