Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2013. október 26., szombat

12 nap Rukkolázás után kicsit kiábrándultam: már 8 könyvet passzoltam le, eddig egyet sikerült happolnom, amit szeretnék, de a könyv tulaja nem reagál a levelemre, pedig járt azóta a rendszerben. Persze másik példány nincsen. A kedvencem az a budapesti happolóm, aki az egész városban egyetlen happonton tudja átvenni a könyvet. Ami nekem kiesik. Vigyem el, vagy adjam fel postán, az én bajom. Szóval elég szar, hogy sikerélmény még nincs - jó persze van, mert adni a legjobb, igaz, meg ugye megszabadultam egy csomó számomra felesleges könyvtől -, könyvet kapnom még nem sikerült. Mindent, ami érdekel, és bejelöltem, ezer másik rukker akarja. Olyan ez, mint mikor egy kapcsolat elején te vagy oda, és mindent beleadsz, és mindent megteszel a kapcsolatért, de a másik meg szarik rád.  Mindegy, most egy darabig nem teszek fel új könyvet, aztán majd beérik, vagy elunom. 

Nincsenek megjegyzések: