Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2013. február 20., szerda

I'm back

Részemről léggitár meg headbang egész nap. Hogy tud valaki ilyen tökéletes zenét csinálni? 



Hát mindenesetre az Isten áldja érte, széles vigyor, napi százszori hallgatás.* Egy dolgot már most nem lehet eltagadni ettől az évtől: olyan mennyiségben ontja rám a remekebbnél remekebb zenéket, hogy azért nem tudok elég hálás lenni. 

White Lies továbbá például: Unfinished Business 
Wash Out 
From the Stars 
The Price of Love

Többek között: Turboweekend : I Forgot
Multiple Voices
Rubicon

Saint Motel: Puzzle Pieces
Benny Goodman

Icona Pop: I love it

Stb. Kattins, hallgasd, élvezd. Szívesen. 

*Pedig már hallottam is, a zseniális Kees egyik imádott összeállításában volt részben aláfestőzene (1:29-től). (Négy éve, jeez, miért nem kerestem én ezt meg?) Ráadásul olyan csodásan volt a képekkel összehangolva, hogy az már költészet, a retinámba is égett egy-két kép a szó legjobb értelmében.

Nincsenek megjegyzések: