Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2013. február 18., hétfő

broken

Olyan sok szempontból kellene sokkal összetörtebbnek lennem, mint vagyok... A világ sok szempontból kifordult magából az elmúlt időszakban. És noha a villamoson csak nézek ki a fejemből, mint egy zombi, közben azt érzem, hogy fuck it, erős vagyok, erősebb leszek ettől is, nem látjátok rajtam! Közben azt is érzem, sok szempontból kezdek felnőni, felismerések, mit nem akarok, mit akarok. Már lehet, hogy nemet tudok mondani majd a majdnem teljesen jónak is, ha nem elég jó? Úgy tűnik. Közben persze valahol darabokban a szívem, de majd összerakom újra, és nem leszek ettől hidegebb, csak érettebb. Van ennek bármi értelme, amit leírtam? Whatever.

Fuck it. Keféljetek szexi tűzoltókkal! http://www.youtube.com/watch?v=RFGo5cqcxP4

Nincsenek megjegyzések: