Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2013. január 31., csütörtök

De kurvajó, hogy elsőre hallgatom az új Tegan & Sarah lemezt, és értem a szöveget! Cool. :D Egyébként megint mintha nekem/rólam írták volna. 

A jógagyakorlatokat is előszőr balra végezzük, zárjuk le a múltat: 

"Goodbye, I don't want to feel the need to hear your voice
Goodbye, I don't want to feel the need to see your face"

majd jobbra, tekintsünk bizakodva a jövőbe:  
  
"All I want to get is a little bit closer
All I want to know is, can you come a little closer?"

Vége a januárnak, és eddig elmaradt a szokásos depi, pedig megint volt ok, ami kiválthatta volna, és szerencsére mégsem jött el. Talán a szokásos társaságnak köszönhető, akikkel minden héten összegyűlünk. Fene tudja. Mindenesetre nagyon örülök nekik.

Ja, hogy ki volt a titokzatos csaj az Anna Kareninában: azért pár óra elteltével rájöttem: Lol a This is Englandből - Vicky McClure. Egyszerűen nem értem, hogyhogy nem volt sehol feltüntetve a neten egyetlen stáblistán sem.

Shameless új részben vicces volt, mikor elmentek megverni a környékbeli pedofilokat, de nem értettem, mikor hívták magukkal Mandy faterját; nem hangzott el olyan valamelyik korábbi évadban, hogy ő is folyton megdugta a lányát, mikor berúgott!?

Nincsenek megjegyzések: