Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2012. szeptember 11., kedd

Ó, (Parenthood) John Corbett, helló! :) Parenthood dara, kedvelem eléggé. Lauren Graham, Dax Shepard, stb. Bár Peter Krause (korábban Six Feet Under nem igazán tetszik, annyira egysíkú nekem a fickó.) Na mindegy, összességében jó kis családsorozat, ilyet is nagyon régen néztem, családi drámát, most tetszik, jó kérdéseket feszeget, többnyire jók a színészek is.
Parade’s End meg sajnos nagyon gyenge, hiába Benedict, teljesen zavaros a sztori, összevissza az egész, eldönthették volna, hogy miről szóljon igazából a sorozat, szerintem túl sokat akartak markolni. Ráadásul Benedict is oly csúnya benne néha, mintha kapott volna egy stroke-ot, és nem tudná mozgatni az arcizmait. Szóval inkább várjuk a Sherlock harmadik évadát. 
Weedsben meg a 100. rész örömére vissza Agresticbe, néhány régen látott arc is felbukkant újra, de nagyon nagy kár, hogy Celiá(éka)t nem láttuk újra, a legnagyobb karakter ő volt a sorozatban szerintem. 

Nincsenek megjegyzések: