Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2012. szeptember 14., péntek

Csodás volt az új Özpetek. Talán sosem csinált még ennyire vidám filmet a mi kedves tündér-kobold-manó barátunk. (Ettől független persze kisírt szem pipa, azt hiszem, Özpetek ilyen hatással van rám, ismeri, milyen húrokat kell pengetnie rajtam. Meg mondjuk mostanában amúgy is folyton bőgök.)

Nagyon cuki főszereplő (fiatal Kepes-Dustin Hoffmann- De Niro mind benne van), szép olasz melegcsávók, jó zenék megint, Róma, Gazometro, most Serra nem, hanem gondolom a tesója. Szóval megint varázsolt a mester, nekem most ez az új kedvencem tőle, pedig félve vártam, de szerencsére nem okozott csalódást, bár más vizekre evezett.

Nincsenek megjegyzések: